هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

هانا ملوسک ما

ماجرای هانا و اسمورف در اولین روز از آخرین ماه پاییز

1391/9/1 10:29
نویسنده : مامان شبی
1,031 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه دختر قشنگم و همه دوستای خوبم:

 

امروز صبح هانا با اسمورفش مشغول بازی بود و صداهای جالبی برای برقراری ارتباط با اون از خودش درمیاورد ،انگار داشت باهاش حرف میزد و براش آواز می خوند.اینطور شد که منو وادار به عکس گرفتن و آپ کردن وب کرد.

 

 بقیه ماجرا رو  خودتون با دیدن عکس ها دنبال کنید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله تبسم
1 آذر 91 15:42
سلام عزیزم
خیلی ناز شده ماشالاا
الهی فدای این گل دختر بشم
خیلی کار خوبی کردی اومدی بالاخره تونستیم هانا جونو از نزدیک ببینیمو بغلش کنیم بازم با هم بیاین چون دلمون خیلی زود تنگ میشه
بوووووووووووووووووووووس


سلام دوستم چشم بازم میام اگه بتونم.لظف داری
جیرجیرک
1 آذر 91 18:54
وااای الهی

انقد ذوق زده ام که تند تند آپ کردی عزیزم

الهی خوشمزه ی من هستاااااا
مرسی شبنم جونم


خواهش میکنم خانومی
آرین و مامانی و آرتین
1 آذر 91 20:33
سلام شبنم جون خوبی؟
ای جانم هانا ماشالله هزار ماشالله ماه شده زنده باشه عزیزم دوسش دارم خیلی زیاد


سلاااااااااام مریم جون مرسی شما هم خوبین؟ ممنونم از اظهار لطفت عزیزم
جیرجیرک
1 آذر 91 23:34
عزیزم کامنت خصوصیم و آدرسم دستت رسید؟


بله مرسی گلم
مرجان
3 آذر 91 23:33
هانا عزیز دلم از ته قلبم دوستت دارم


مرسییییییییییی عمه جونم
اعظم
26 آذر 91 19:46