هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

هانا ملوسک ما

نظرات (4)

جیرجیرک
6 آذر 91 17:23
وایییییی خوردنیه من
اگه اونجا بودم هیچیت نمیموند دیگه خاله

مرسی شبنم جونم
بیا قهر نکن این بوسم واسه شما


فدااااااااااااااااااای تو دوست باوفا و همیشه در صحنه من
خاله مسی
6 آذر 91 22:42
سلام مامانی خوبی؟
راس میگن بچه همسایه زودی بزرگ میشه ها!ماشااله خانمی شده برا خودش کم کم دیگه باید جواب خواستگارا رو بدیا!از طرف من ببوسش عزیزم


سلام دوست خوبم.آره دیگه از قدیم میگن دخترو تا چهل روز مراقبت کنی الباقی خودش زود بزرگ میشه.نه به کسی نمی دمش فعلا.باید مدارج بالا رو طی کنه!!!! ممنون گلم
مامانی درسا
7 آذر 91 2:48
ای جونم مامانی هزار و سیصد ماشاالله چقده ماه شدی این هانا عروسک و ملوسک ...... زنده باشی گلم مامانی بفرما خصوصی


مرسییییییییی عزیزم لطف داری.چشم میام ممنون
سمانه
8 آذر 91 22:58
عزیزم! می بینم که کلی عکس جدید و خوشگل گذاشتی و ما بی خبر موندیم! به به! روز به روز شیرین تر و خواستنی تر می شه! ماشاا...!
مامانشم که با سلیقه ست و کلی لباس های قشنگ و عکس های قشنگ ... مرسی مامان خوب و مهربونش!


مرسییییییی خانومی نظر لطفته.دلم برات تنگ شده به ما سر بزن