هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

هانا ملوسک ما

ملوسک ما وارد 5 ماهگی شد

1391/9/19 22:41
نویسنده : مامان شبی
1,168 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم امروز رفت توی پنج ماهگی.عزیز دلم پنج ماهگیت مبارک باشه.قلبماچماچقلب

امروز صبح دخترم رو واسه واکسیناسیون بردم.قد و وزن و دور سرش همه نرمال بود و مطابق با منحنی رشدش پیشرفت داشت.لبخند

بعد از اتزریق واکسن اصلا گریه که نکرد هیچ ، تازه به دکتر مرکز بهداشت و سایر کارکنان اونجا هم لبخند می زد.زبانمژه

فدای این دختر شجاع و تودار بشه مامانش.قلب

خود من هم کلی نگران بودم که نکنه تب کنه یا زیاد گریه کنهنگران ولی انگار نه انگار.تعجبخدایا صد هزار مرتبه شکرت.فرشته

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سانازی :)
20 آذر 91 10:34
مبارک باشه هانا جونم چه دخمل شجاعی چقدر تو لباس صورتیه ناز شده ماشالا مرسی شبنم جونم
مریم
21 آذر 91 12:18
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
می خوام بخورمش...........



مرسسسسسسسسسسسسسسسس
آرین و مامانی و آرتین
22 آذر 91 1:51
ای جاااااااااااااانم عزیزم ماشالله خدا حفظش کنه
آرتین هم سر واکسن 4 ماهگی اصلا اذیت نشد و تب هم نکرد ولی 6 ماهگی خیلی بد بود و تب کرد و جای سوزن هم درد داشت
بوووووووووس بر هانا عسلی


مرسی عزیزم.واااااااای پس اذیت ها تو راهه!!!!!!!!!!
سمانه
22 آذر 91 11:43
5 ماهگی ت مبارک! چه ژاکت صورتی خوشگلی! چه اخم و خنده ی خوشگلی! ان شاء ا... همیشه سلامت باشی، گل دخمل!


مرسیییییییییییییییییییی سمانه جون دوست مهربونم
سانازی :)
22 آذر 91 14:48

هفتمین سالگردتون مبارک


ممنونم خانومی بووووووووووووووووس
سانازی :)
24 آذر 91 10:58
شبنم جونم
من ی هدیه دارم واستون
لطفا بگو ایمیل بزنم واست یا اینجا بزارم؟


واااااااااااااااای مرسی چیه خانومی هر جا راحتی بزار عزیزم
خاله اکرم
26 آذر 91 19:02
چه خنده نازی مبارک باشه هانا جون
منیژه
29 آذر 91 21:54
سلام شبنم جون. مامان هانای غزیز. وای چه دختر نازی. ایشاله سالم باشه. سمانه بهم گفت که وب لاگ درست کردی برای نی نیت. بسیار زیبا و هنر مندانه بود. راستی یلداتم مبارک
دلم برات تنگ شد. هانا رو ببوس


وااااااااااااااااااااای سلام منیژه جون خوبی شاید باور نکنی ولی به خدا قسم چند وقت پیش خوابتو می دیدم کجایی؟ نیستی دختر هنوز درسات تموم نشده؟ خانواده ات خوبن؟ منم دلم تنگ شد برات.بوووووووووووووووووووووووووس مرسی که اومدی به وب هانا سر زدی خوشحال شدم زیااااااااااااد