هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

هانا ملوسک ما

هانا در سفر تهران

1391/10/2 14:05
نویسنده : مامان شبی
1,077 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه عزیزان و دوستان خوبم.

حدود دو هفته ای میشد که مامانم اینا اومده بودن پیشمون و با هم چند روزی هم رفتیم تهران خونه برادرم.

همه حسابی از دیدن هانا ذوق کردن و اصلا نمیذاشتن ما بیایم ولی چه کنیم که باید برمی گشتیم.

توی این مدت خیلی خوش گذشت.

هانا هم که حسابی دور و برش شلوغ بود و همش تو بغلا بود ، الان داره منو اذیت میکنه اصلا اجازه نمیده به کارام برسم همش میخواد پیشش باشم و از کنارش نرم.امان از دست این دختره!!!

جمعه هم خونه عمه هانا بودیم اونجا هم کلی طرفدار داره آخه از هر طرف محاصره شدیم که برنگردیم شمال!

با اینکه آلوذگی هوای تهران خیلی کمتر شده بود البته به خاطر بارشها،اما من هنوز آلودگی رو حس میکردم و بوی دود اذیتم میکرد فکر کنم چون شمال هوای تمیزی داره ما زودتر متوجه کثیفی هوا می شیم و ریه هامون حساستر شده.

هرچند زیاد بیرون نرفتیم و بیشتر خونه بودیم ولی در کل خیلی خوب بود.

یک روز هم رفتیم سمت خیابون بهار تا واسه هانا لباس ببینم.بد نبودن لباسها اما قیمتها خیلی بالا  بود.

 این عکس هایی رو که می بینید کار دختر عمه هانا ست.مرسیییی آرمینا جوووووووووووون

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

هیراد و عمه لیلاش
26 آذر 91 18:25
سلام به دوست جونی عزیزم
یه خواهش کوچولو از شما دارم
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم
ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید



چشمممممممممممممممممممممممممممممممم حتما
خاله اکرم
26 آذر 91 18:57
وای چه دختر نازی
اهی با اون چشمای قشنگش


مرسییییییییییییییییییییی اکرم جونم
خاله اکرم
26 آذر 91 18:58
الهی چقد نازه هانا کوچولو
اعظم
26 آذر 91 19:37
سلام شبنم جون تولد دخترت مبارک ماشاااااااااااااااااالا خیلی ملوسه ایشالا زیر سایه مامان باباش بزرگ بشه


سلام خانومی مرسی ایشا... نی نیه شما هم سالم و سلامت دنیا بیاد


سانازی :)
26 آذر 91 20:32
میبینم پیداتون نیس عزیزم
نگران شدم خداروشکر که خوش گذشته
بله دخمل به این خوشملی میخوای کسی دوسش نداشته باشه و هوادارش نباشه
یکیش خودمم پاتون برسه شیراز فقط

عزیزم هدیمم فرستادم امیدوارم خوب باشه


ممنوووووووووووووووووووووووووووووووون گلم فدای تو
ولی کممممممممممممممممممممممک چیزی معلوم نیست!!!

سانازی :)
26 آذر 91 22:56
عزیزم آپلود نشد
واست میلش کردم تو فایل word


مرسیییییییییی خانومی الان میرم میبینمش
سانازی :)
27 آذر 91 15:17
شبنم جونم کد قالبُ واست میل کردم ولی فکر کنم هنوز چکش نکردی میلُ

اینا این عکسِ قالب باید اینجور بشه
http://uc.niksalehi.com/images/s1gfngmo8laj74tq3n9w.jpg
این آدرسو تو نوار
ادرس کپی کن تا ببینی


عزیزم چیزی بدست من نرسیده چک کردم دوباره بفرست


سانازی :)
28 آذر 91 9:45
شبنم خو موهامو میکشم دیگه بیاااااااا دیگهه کجایی؟ الان فوضول شدم ببینم درست شد یا نه
سانازی :)
30 آذر 91 2:19
به به شما که پیداتون نمیشه!! کجایی خوب؟؟

یلداتون مبارک عزیزم اونم اولین یلدا با هانا جونی
اینم هدیه یلدایی شما
(کپی کن اون بالا تو نوار آدرس ببینش)
http://www.persiancards.com/images/ecard/114.swf


سلام گلم یلدای شما هم مبارک والا من چند روزی بود که اینترنتم قطع بود ببخشید
شاپرک
2 دی 91 12:21
خدا حفظش کنه ماشاا... چه بزرگ شده


منونم عزيز
سانازی :)
10 بهمن 91 22:25
[آیکون مو کشیدن] شبنممممممممممممممم خو نمیخوای اینجا عکسشو بزاری میل کن واسم دلم تنگ شده واسش