هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

هانا ملوسک ما

شیرین زبانی

1392/5/28 13:51
نویسنده : مامان شبی
1,082 بازدید
اشتراک گذاری

هانای گلم عزیز دلم:لبخند

تازگی ها خیلی شیرین زبون و ملوس شدی .جوری حرف میزنی و کلماتی می گی که حسابی کیف می کنیم .خوشمزه

واسه نفی کردن و نخواستن چیزی سرت رو میبری عقب و می گی نه نهزبان

وقتی دلت شیر می خواد می گی بیده و دستای منو میبری به سمت می میقهقهه

به من می گی ماممی به بابایی می گی باببی(منظورم با تشدیده)قلب

به مامان جون مریم هم میگی مانیچشمک

به بگیر می گی بیگیچشمک

گوشیه تلفن و یا کنترل تی وی رو برمداری میزاری دم گوشت سرت رو کج میکنی و با یه لحن نازدار و دخترونه می گی الووووووووبه من زنگ بزن

اینقدر شیطون و بلا شدی که همه رو مجذوب خودت کردیفرشته

با گفتن د (با فتحه) و کج کردن سرت به سمت راست یعنی می خوای طرفو وادار به توجه و حرف زدن با خودت بکنیتعجب

وقتی میری پارک همه آدمارو کوچیک و بزرگ ،با ( د ) گفتنت صدا میزنی و میخندونیقهقهه

دیروز برده بودمت مرکز خرید پرشیا تا با وسایل بازی اونجا بازی کنی دیدم همه رو حسابی گذاشتی سرکار !دو تا پدر بزرگ بودن که مجبورشون کردی نوه های خودشون رو ول کنن و به تو توجه کنن.زبان

ای موش بلای من خیلی باحاااااااااااااااااااااااااالی. وروجک نقلی خودمی. دوست دارم یه دنیاقلبقلبماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان باران طلا
6 شهریور 92 11:50
شما به تولد دعوت شدید لطفا زود تشریف بیارید


ممنونم لطف دارين
مامان نیایش
7 شهریور 92 0:08
عزیزم تولدت مبارک باشه(البته با تاخیر)
ماشالله خدا حفظش کنه


مرسي عزيزم محبت داري
صبا خاله ی آیسا
8 شهریور 92 18:03

قربون شیرین زبووووونیت عروسک ناز
ماشمارو لینک کردیم خوشحال میشیم مارو لینک کنید و دوستای خوبی بشیم


سلام مرسيييي حتما بوووووس
مامانی درسا
13 شهریور 92 2:20
عزیزم هانا جون تولدت مبارک فسقلی معرکه راه میندازی بابا بزرگ میدزدی از بجه های مردم ..... من فدات


خيلي ممنون لطف داري
ساناز
30 شهریور 92 20:27
مامانی درسا
18 مهر 92 1:26
عزیزم کجایین کم پیدایین ؟؟؟؟


سلام اره واقعا گرفتارم چشم ميام
جیران بخشنده
18 مهر 92 12:13
سلام من جیران هستم 14 سالمه و مدتی که با وب هانا جون اشنا شدم دخترتون خیلی خوشگله







مرسي جيران جونم منم از آشناييت خوشحالم
ماه مامان
2 آذر 92 13:16
گلچینی از بهترینهای لباس کودک در سایت کفشدوزک خریدی آسان و راحت را تجربه کنید ( لباسهای شیک از بهترین برندهای روز دنیا )... سایت کفشدوزک http://www.kafshdozak.com/ وبلاگ کفشدوزکی http://kafshdozaki.blogfa.com/
ساناز
19 آذر 92 12:03
شبنم جونمم عکس نمیزاری ؟ دلم تنگ شده واسه ملوسک ما هم فعلا اون قضیمون نا مشخصه :| سلام سانازی باشه میخوام عکس بزارم.امیدوارم اون قضیه هم زودتر حل بشه
حميد
23 آذر 92 18:22
دل ما رو بردي،ايشالا هميشه سر حال و سالم باشه.وقت كردي عكسم بزار.دلمون واسش تنگ شده. عاشق دخترتم حميد
حميد
25 آذر 92 8:30
سلام مادر هانا خوشگله.عكس جديد نميزاري
حميد
28 آذر 92 10:00
چرا به روز نميكني؟
مامانی درسا
30 آذر 92 2:26
ای جونم شیرین زبون هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
faezeh
30 آذر 92 15:31
shabnam joon kojayee pas .,, key page hana ye nazaninoooooooo update mikoni ???!!!
حمید
11 دی 92 11:25
دارم نگران میشم.چرا به روز نمیکنید؟
مامان الیانا
18 دی 92 17:23
ای جانم دختر شیرین و دوست داشتنی
سانازی
19 دی 92 21:09
مامان عکس لطفا (