هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

هانا ملوسک ما

هانای ۱۸ ماهه

1392/11/30 12:33
نویسنده : مامان شبی
1,120 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه عزیزان

ممنون که در این مدت به وب ما سر میزدید و نظر میذاشتین ولی ما با کلی تاخیر اومدیم و دلیلش فقط مشغله است با این حال باز هم از همه شما که به ما لطف دارین ممنونم.

هانا وارد می شود

 

هانای تشنه

هانای لالاکرده

هانا دختری در مزرعه

هانا در شهر بازی با مامان جون مریم

هانای خسته

هانای بی حال

 هانای برفی

هانای شکمو

هانای متعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

حمید
27 بهمن 92 17:07
سلام مادر نمونه لحظه ای که وبلاگ رو باز کردم دیدم به روز کردی و عکس جدید گذاشتی نا خود آگاه بلند گفتم آخ من فدای این دختر ناز بشم ایشالا همیشه شاد باشید عکس هاش یکی از بکی خوشگل تره.این چند مدتی هم که نبودین دتر ما چه بزرگ شده ایشالا همیشه پایدار باشه.لطفا صورت مثل ماهشو محکم از طرف من ببوس ارادتمند دختر نازتون حمید ممنونم محبت دارين.
خاله سمانه
11 اسفند 92 10:01
سلام شبنم جووون! واقعا خسته نباشی از کار بیرون و خونه و بچه داری و ... هر چی از مشغله بگی حق داری، اما این همه هم ما رو منتظر نذار و زودتر عکس ها رو آپ کن. با دیدن عکس های قشنگ گل دختر ملوست کلی شاد شدم... خداییش که خیلیییی ناز شده، خدا حافظتون باشه... سلامت و شاد باشین... فدای تو سمانه جون خیلی ممنونم محبت داری عزیزم
حمید
24 اسفند 92 17:06
سلام مادر نمونه چرا این قدر دیر به دیر به روز میکنی؟ هانا خوشگله رو محکم ببوس
حميد
5 فروردین 93 10:07
سلام مادر نمونه عيدتون مبارك هانا خوشگله خوبه؟ ايشالا هميشه شاد باشيد هانا رو از طرف من ببوسيد ارادتمند حميد
مامانی درسا
7 فروردین 93 1:32
مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهار لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. سال نو مبارک باز کن پنجره را که بهاران آمد که شکفته گل سرخ به گلستان آمد سال نو مبارک
خاله مسی
15 فروردین 93 12:23
سلام عززم من بعد از مدتها اومم وبلاگت اما دیدم تو از من تنبلتریادخترت خیلی ناز شده و البته بیشتر شکل خودتهاز گرف من ببوسش
حمید
23 فروردین 93 9:02
سلام مادر نمونه پس کی به روز میکنی؟ دلمون واسه دختر خوشگلت تنگ شده
حمید
26 فروردین 93 9:14
سلام دلمون تنگ شد واسه خانم خوشگلت پس کجایید؟
حمید
8 اردیبهشت 93 17:44
پس کی به روز میشه شده دیگه مگه ندیدین!!!!!!!!!!!