هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

هانا ملوسک ما

عذر خواهی

1393/6/29 19:55
نویسنده : مامان شبی
922 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام ،سپاس و عذرخواهی از همه عزیزانی که مرتبا به ما سر میزنن ولی همچنان از به روز شدن وبلاگ خبری نیست.سوالغمگینعصبانیشاکی

مامان هانا حدود یک ماه دیگه یه امتحان خیلی مهم داره و به همین دلیله که کم کاری میکنه.خستهخجالت

اگر عفو بفرمایید ،حتما بعد از فراقت، با کلی مطلب و عکس های جدید وبلاگ رو به روز می کنم.چشمکزبانزیبا

و باز در آخر از همه دوستان ممنونم و آرزو دارم به لطف دعاهای شما در این امتحان موفق بشم.متنظربای بای
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سانازی
29 شهریور 93 23:22
موفق بشی عزیزم ممنونم خانومي
حمید
31 شهریور 93 8:26
سلام مادر نمونه خوشحال شدم که مشکلی پیش نیومده آخه نگران شده بودم خوب خدا رو شکر که همه چیز روبه راهه درسته که سرت گرم امتحانان هستش ولی بخوای بیای اینجا فقط بگی من امتحان دارم فعلا نیستم کاره 5 دقیقه هستش به روز کردن مگه چه قدر کار داره ؟ راستی پست گذاشتی بدونه عکس ، خوب یه عکس میزاشتی خوشگل خانم رو ما میدیدم دلم واسه هانا خوشگله یه ذره شده از طرف من محکم ببوسش ارداتمند با سلام. اينكه واضح و مبرهن هست كه گذاشتن عكس و به روز كردن وب كار چند دقيقه هستش.مشكل سر گرفتن عكس هاي جديد و وقت گذاشتن براي اين كار هست.متاسفانه در اين مدت هيچ عكس خوب و جديدي از هانا ندارم.قرار هست كه ببريمش آتليه و ....