هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

هانا ملوسک ما

هانا جونم سه ماهش تموم شد

1391/8/30 13:46
نویسنده : مامان شبی
1,045 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااام ما اومدیم!!!!!!!

 

این گرفتاری ها بالاخره گداشت که بیام و یه سری به وب دختر قشنگم بزنم.توی این مدت خیلی ها منتظر دیدن عکس های جدید هانا کوچولو بودن که امروز می خوام انتظار اونها رو به سر برسونم و چند تا عکس از هانا رو بزارم.

 

دخترم ٣ روزه که سه ماهگیش رو پشت سر گذاشته و وارد ماه چهارم زندگیش شده.اینقدر شیطون و بلا شده و همش دنبال بازی و بازیگوشیه.

 

اصلا نمیذاره به کارام برسم فقط دلش می خواد پیشش بمونم و باهاش بازی کنم.

 

نمی دونم ١ ماه دیگه که قراره برگردم سر کارم چه باید بکنم با این دختر شیطون؟

 

هر چند خودم خیلی از بازی کردن باهاش لذت می برم و به هردومون خوش میگذره!!!!!

 

حالا چند تا از عکساشو ببینید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ببخشید توی این عکس تازه از حواب بیدار شدم مامانم لباس خوابم رو عوض نکرده هنوز!!!!!!!!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله تبسم
22 آبان 91 15:05
سلام عزیزم
الهی فدای این گل دختر ناز بشم. خیلی ملوسو ناز شده
خدا ایشالله حفظش کنه
بوووووووووووووووس


ممنون عزیزم محبت داری
جیرجیرک
22 آبان 91 21:40
3ماهگیت مبارک باشه خاله جونم
واای مرسی شبنم جونم بابت عکسا ی عالمه ذوق کردم و قربون صدقه رفتم ماشالا ماشالا ماه شده

عزیزم آدرس وبم تغییر کرد و آدرس جدیدو بالا واست گذاشتم

راستیی این ناناس خانم شبیه کی شده عزیزم؟؟؟


مرسسسسسسسسسسسسسس جیرجیرکم خیلی خووووووبی ناناسی شبیه هردومونه ترکیبی از اجزای صورت مامان و باباش رو باهم داره ولی در نگاه کلی میگن شبیه منه!! حالا راست می گن یا نه رو نمیشه گفت!
جیرجیرک
22 آبان 91 22:36
man hana roo mikham delam mikhad mohkam baghalesh konam
harcheghad negash mikonam sir nemishaaaaaaaaaaaam
vaaay msashal mashala mashala cheghad khoshmazast che negahe paki dare shabnam
axe 2vomi va avali ashegheshoonam


کاش میشد بهت بدمش که باهاش بازی کنی.منم از عکس اولی و آخریش خوشم میاد.دخترم حتی وقتی از خواب بیدار میشه بازم خوش اخلاقه
سمانه
23 آبان 91 0:24
سلام شبنم جون!
دخترت خیلی فرشته کوچولوی نانازی ای شده ها، حسابی خانم شده،
اون عکسی که به بالش تکیه داده خیلی باحاله!
نگاهشو تو عکسی (2) که به دوربین نگاه می کنه خیلی دوست دارم! انگار می خواد بگه این ماس ماسک دیگه چیه مامان گرفته دستش؟
ببوسش ملوسکو!


سلااااااااااااااااام دوست خوبم دلم برات تنگ شده حسابي.آره منم اون عكسشو دوست دارم.مرسييييييييي كه همش بهمون سز ميزني عزيزم.بووووس
جیرجیرک
23 آبان 91 12:30
نگاش خیلی معصوم هستو ناز

کاش اون نزدیکیااا بودم میخواستی بری سر کار میذاشتیش پیش من این موش موشکو
دیگه بهت برنمیگردوندمش واسه خود خوذم مثل عروسکاس
دیگه باید قول بدی زود زود عکس بزاری


آره والا اتفاقا چون اينجا غريبم دنبال يه آدم خوب ميگردم كه بشه هانا رو بهش سپرد.اگه بودي كه خيلي عالي ميشد.ولي بايد دخملمو بهم ميدادي بعداز اتمام كارم.چشم حتما بازم عكسشو ميزارم ولي وقتي دير به دير ميزارم تغييراتش رو حس مي كنيد و مي بينيد و بيشتر دلتون واسش تنگ ميشه ها!!!!!!!!!!!!





مامان هانا
23 آبان 91 12:32
سلام عزيزم ماشالله هانا جون شما هم بزرگ شده خدا حفظش كنه هاناي من چند روز ديگه 6 ماههش تموم ميشه


سلام خانومي ممنونم ايشاا... به سلامتي.خدا هاناي شما رو هم براتون نگهداره.ببوسينش
دایی میثم
24 آبان 91 20:29
دایی قربونش بره ایشاالله چقدر دلم واسش تنگ شده کاش الان تو بغل دایی بود
بووووووووووووووووووووووووووسسسسس


مرسیییییییییییییییییییییییییی دایی جونش ما هم دلمون واست تنگ شده حسابی بیا زود
مهتا
26 آبان 91 21:59
به به ...
عزیز دل خاله
چقد نقلی ونازه
دختر مینیاتوری


مرسی مهتا جونم محبت داری