هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

هانا ملوسک ما

نظرات (14)

حمید
24 خرداد 93 11:44
عیدتون مبارک آخ من عاشق اون لوپشم ایشالا همیشه شاد شاد شاد باشید خدا رو شکر لکه رو زانوشم خوب شده از طرف من حتما ببوسیدش، یه کچولو گازشم گرفتین منو خوشحال میکنید از این صندلی ها من هم توی دفترم دارم این فرشته کچولو چه قدر ربزه میزه هستش ایشالا روز به روز رو به سوی موفقیت باشید به آقای خونه هم سلام برسونید راستی اسپند یادتون نره حتما واسه خوشگله ما دود کنید
ساناز
24 خرداد 93 12:39
آخیی عزیزدلممممم با اون ژستهای کنار ساحلت اصلن فکرشو نمیکردم شبنم انقد عکس بزاریا !!! :هی ببوسش عزیزممم
مامان شبی
پاسخ
قربون تو خانومی
حمید
1 تیر 93 9:13
سلام.دلمون تنگ شد واسه خوشگل این وبلاگ
مامانی درسا
3 تیر 93 2:42
ای جون دلم هزار ماشاالله خانمی شدی برای خودت جای رییس میگرفتی گل دختر
حمید
3 تیر 93 9:17
پس تا کی منتظر عکس جدید باشیم؟
حمید
9 تیر 93 9:07
سلام مادر نمونه ی بچه بد پس کی به روز میکنی دلمون گرفت از دیدن عکسای قدیمی هانا خوشگله عکسای جدید بزار همه شاد شن هانا خوشگله رو هم از طرف من محکم ببوس یه کوچلو و آروم اگه شد گازش بگیر(خداییش لوپاش خوردن داره) شرمنده اول گفتم بچه بد مامان خوب ، مامان خوب ، مامان خوب و مهربون
حمید
26 تیر 93 10:55
سلام مادر نمونه خسته شدم این قدر اومدم و شما به روز نکردین پس کی به روز میشه؟
هنرمند
27 تیر 93 10:30
به بچه ها یاد ندهید ثروتمند باشند........به بچه ها یاد بدهید خوشحال باشند تا وقتی بزرگ میشوند...ارزش چیزها را بدانند نه قیمتشان را سلام و عرض ادب با افتخار دعوتی
مریم
5 مرداد 93 16:34
سلام مامان جون هانا من مریم هستم. وبلاگ شما رو گاهگاهی میخونم و لذت میبرم. من یه سایت درست کردم برای مامانایی مثل شما که بچه هاشونو خیلی دوس دارن و دلشون میخواد عکسها و کارای کوچولوی دوس داشتنیشون رو با بقیه مامانا هم درمیون بذارن. اونجا میتونید به راحتی واسه عکسهای کوچولوتون آلبوم درست کنید و مطالب رو به آسونی اشتراک گذاری کنید و مامانهای دیگه میتونن عکسهای کوچولوهای همدیگه رو لایک کنن و کامنت بذارن. خیلی خوشحال میشم اونجا ببنمتون. ثبت نامش هم خیلی راحته. اگه زود ثبت نام کنید عکس کوچولوتون توی صفحه اول ماناچهر قرار میگیره www.manachehr.ir منتظرتون هستم
حمید
11 مرداد 93 10:25
سلام مادر نمونه دیگه دارم نگران میشم؟ پس یه خبر از هانا خوشگله به ما بدید
سانازی
18 مرداد 93 13:30
تولد خوشگل خانم خودم مبارک باشه داشتم خاطرات دو سال قبل ُ میخوندم .. خیلی زود گذشت !! اصلا باورم نمشه ! انشالله هانا جونی همیشه سالم باشه شبنم جونم
آریا و مامانی وبابایی
19 مرداد 93 12:38
پلک جهان می پرید دلش گواهی میداد اتفاقی می افتد اتفاقی می افتد و فرشته ای از آسمان فرود آمد تولدت مبارک
مامان فاطمه
29 شهریور 93 21:08
ای جان چه قدر خوشم اومده از این دختر نازی خدا از بلا دورش کنه خیلی خوش تیپی خاله جون به ویب مهدیار جونم دعوت شدین خوشهال میشم به ما سری بزنی دوست خوب
می هی
29 شهریور 93 21:27