هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

هانا ملوسک ما

بی صبری

1391/3/19 12:34
نویسنده : مامان شبی
410 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک کوچولوی من خوبی خوشی سلامتی مامانی؟چشمک

این روزها  دیگه کم کم طاقتم سر اومده و دلم می خواد که هر چی زودتر سپری بشن تا بتونم ببینمت.کلافه

همش به این موضوع فکر می کنم که چه شکلی می شی؟ شبیه کی هستی و قراره چندم مرداد به دنیا بیای.خیال باطل

گلم برات  یه چیز خوشگل  و ناناز دیدم که به بابایی جون هم گفتم چیه و قراره بریم ببینیم و بخریمش برات.مژه

اما الان بهت نمی گم چیه که وقتی بزرگ شدی و اینو خوندی بیای ازم بپرسی که مامان اون چیز چی بود.نیشخند

امروز با بابا رفتیم یه کم خرید کردیم  و الان بابایی رفته به کارای ماشینش برسه.خنثی

  وقتی باهات تنها می شم دلم بیشتر برات تنگ میشه و بیشترم باهات حرف می زنم.بغل

کلی کتاب شعر و داستان برات خریدم که  هر روز یکیشو برات می خونم و تو گوش میدی .تعجب

چند تا  سی دی آهنگ و سرود هم هست که خیلی دوسشون داری  آخه وقتی برات می ذارم انگاری داری آروم گوش می کنی.هیپنوتیزم

خلاصه اینکه  بی صبرانه مشتاق دیدنتم عسلم.قلب

فدای توماچبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)