هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

هانا ملوسک ما

ماه های پایانی انتظار

1391/3/9 13:37
نویسنده : مامان شبی
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مامانا و دوستان گلم:قلبلبخند

اگه خدا بخواد تا دو ماه و نیم دیگه عسلم به دنیا میادقلب.اینقدر مشتاق دیدنشم که نمی دونید.چشمک شاید نتونم احساسم رو خوب بیان کنم ولی هر روز با این فکر دارم روزامو سپری می کنم احساس می کنم بهترین لحظه وقتی باشه که نی نی کوچولومو که عین فرشته هاست میذارن تو بغلمفرشته.فداش بشم الهی دلم می خواد بوش کنم و ببوسمش و بهش بگم که عاشقشم.قلبماچماچ

از اینکه خدای مهربون این نعمت رو بهمون داد بی نهایت خوشحالم و امیدوارم با کمک همسرم بتونیم به خوبی از عهده این مسئولیت بزرگ و مقدس بربیایم و یه انسان خوب و دوست داشتنی رو به جامعه و زندگی تحویل بدیم.لبخندخیال باطل

الان که دارم اینا رو می نویسم اشک شوق از چشمام جاری شده و حس خوبی تمام وجودم رو آکنده از مهر و عشق کرده.خجالت

از خدای بزرگ می خوام که این نعمت و رحمت رو از هیچ کس دریغ نکنه و به همه اونایی که دوست دارن فرزندی داشته باشن لطف و احسان بیدریغش رو عطا کنه.

به امید سلامتی برای همه مامانا و نی نیاشون. ماچبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله ریحانه
8 خرداد 91 12:21
تبریک می گم برای این حس زیبا
و با آرزوی سلامتی برای شما و هانا جووووووووون


مرسیییییییییی خاله ریحانه جون که نظر دادی و به من و هانا لطف کردی


عظیمی
8 خرداد 91 14:10
سلام
خیلی زیباست که مادری در انتظار فرزندی که هدیه ی خداوندیه باشه. انشاالله خداوند به شما یه بچه سالم و پاک مثل قلب پاک خودت عطا کنه.
به امید خدا


ممنون گلم خیلی محبت داری خودت خوبی که همه رو خوب می دونی.بووووووووووووس
مامانی درسا
10 خرداد 91 10:14
سلام سلام صد تا سلام ...... دوست عزیزم ......همانطور که میدانید ما توی مسابقه نی نی شکلک شرکت کردیم ........ حالا رای گیری شروع شده ........ اگه درسا گلی رو قابل میدونید برید به آدرس زیر و توی موضوعات (( مسابقه عکس نی نی )) انتخاب کنید ...... و بهش رای بدین ........ راستی آدرس وبتون فراموش نشه ....... در غیر این صورت رای منظور نمیشه .......
ایده های مامی صدرا و صهبا
آدرس :

br>http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php








سلام عزيزم حتما. ايشاا... كه عزيزت راي مياره<




خاله اکرم
13 خرداد 91 17:59
مامان شبنم جون
اینقد با احساس نوشتی که فکر کنم هرکی بخونه چند تا قطره اشک ازش جاری میشه
خوش به حال هانا جون که مامانش اینقد مهربونه


من قصدم گریه انداختن کسی نیست فقط از ته دل نوشتم.