هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

هانا ملوسک ما

دل نوشته

1391/3/30 10:27
نویسنده : مامان شبی
481 بازدید
اشتراک گذاری

هانای عزیز و کوچولوی خودم که الان که دارم این مطلب رو برات تایپ می کنم ،عین وروجک ها داری تو دلم بالا و پایین می کنی و مثل یه ماهی شنا می کنی،بدون که خیلی دوست دارم و امروز و فردا آخرین روزهایی هستن که میام سر کار و دیگه می مونم خونه تا بیشتر استراحت کنم و به تو برسم.لبخند

این روزا از بس سنگین شدم زود به زود خسته می شم و نه حوصله کارم رو دارم ،نه رانندگی.اوه

دلم می خواد کتاب بخونم هم برای تو هم برای خودم.چشمک

همش دارم به پروسه زایمان فکر می کنم آخه قراره اگه خدا بخواد طبیعی به دنیا بیای و اصلا تمایلی به سزارین و این جور حرفها ندارم.چشم

راستشو بخوای یه کم دلهره دارماسترس اما مطمئنم که با کمک خدا می تونم از عهدش بر بیام و یه نی نیه ناز و ملوس رو بغلش کنم.بغل

از حالا به بعد باید کم کم تمرینات ورزشی و تنفسی رو تمرین کنم واسه همینم خوشحالم که مرخصی گرفتم.نیشخند

دخترم قراره وسط تابستون و تو اوج گرما به دنیا بیای و ضمنا اون موقع ماه رمضان،ماه مهمانی خدا هم هست.خنثی

شاید هم تو یکی از شب های قدر به دنیا بیای که اگه این طوری بشه،بی نهایت از خداوند ممنونم.راستی می دونستی شکل گیری و بسته شدن نطفت هم در روز عید غدیر بود؟سوال

امیدوارم به لطف حق تعالی سالم و سلامت به دنیا بیای و قدمت برامون خوش یمن و پر برکت باشه عزیز دلم.زبان

یک دنیا دوست دارم.قلبقلبقلبماچماچماچبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)