هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

هانا ملوسک ما

بهترین فصل زندگی

1391/4/1 10:23
نویسنده : مامان شبی
609 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم :

کوچولوی من امروز بهترین فصل زندگیم شروع شده البته  قبلنا بهار بهترین فصلم بود ولی امسال که تو داری میای پیشمون،تابستون شده بهترین فصلم!!!!!!!!!!!!!زبان

دیگه چیزی تا اومدنت نمونده و بی صبرانه دارم روز شماری میکنم .مژه

راستی امروز روز تولد دایی جون مهدی هم هست که از همین جا بهش تبریک می گم.ماچ

گلم  همیشه از خودم می پرسیدم نی نیه من مال چه فصلی و چه ماهی میشه و دوست داشتم نیمه اولی باشی که همین طوریم شد.نیشخند

تقریبا تابستون شروع تعطیلاته و همه بچه ها خوشحالن که دیگه مدرسه نمی رن.چشمک

هوا گرمه و میوه های رنگارنگ با تنوع زیادشون آدمو حسابی وسوسه و با نشاط می کنن.خوشمزه

امیدوارم سالم و سر حال پاهای کوچولوتو به این دنیای رنگارنگ بذاری  و با قدمت کلی شادی و نشاط برامون بیاری.فدای توقلبماچبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله تبسم
4 تیر 91 10:30
سلام مامان هانایی.
دلمون واست تنگ شده.
وقتی دختر گلت به دنیا اومد باید حتما زود خبرمون کنی. دیگه چیزی نمونده ایشالله که سالم به دنیا بیاد و براتون خیلی خوش قدم باشه
به امید خدای بزرگ


سلام گلم.مرسی که سراغمو می گیری چشم حتما خبر میدم بازم برام دعا کن.فدای تو
سیما
11 تیر 91 13:44
سلام خوبی عزیز؟
به وبلاگت سرزدم مطلب جدید نذاشتی!


سلام خانومی.ممنون که سر می زنی آره گلم این مدت کمی گرفتار بودم و دسترسی به اینترنت هم نداشتم .چشم حتما مطالب رو بروز رسانی می کنم .منتظرم باش
سیما
13 تیر 91 13:56
منتظریم زودتر دختر قشنگت ببینیم
ازاده
14 تیر 91 1:35
خاله هانا کی میای ما بببینیمت؟
اسمشو بزار هانا هلو فک کنم شکل هلو باشه میوه های تابستانیه دیگهههههههه


خاله جونش هانا کم کم داره آماده می شه که بیاد چمدوناشو بسته واستاده دم در منتظره اتوبوسه!!!!!!!!!!
چه خوب اسمی گداشتی براش.هانا هلو !