هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

هانا ملوسک ما

دومین معاینه ماه نهم

1391/4/20 23:28
نویسنده : مامان شبی
457 بازدید
اشتراک گذاری

شبت بخیر هانا جونم:

امروز غروب واسه دومین بار توی ماه نهم با بابایی رفتیم دکتر.لبخند

امروز مطب خیلی شلوغ بود.یه عالمه مامانه نی نی دار دیدم.دلم می خواست از تک تکشون بپرسم که چند وقته نی نی تو دلشونه.سوال

بالاخره ساعت ٨ نوبتم شد و رفتم داخل پیش خانوم دکتر.چشمک

بازهم طبق معمول وزن و صدای ضربان قلبتو و فشارم رو اندازه گرفتن.مژه

تو این هفته افزایش وزنی نداشتم که دکتر گفت طوری نیست به دلیل کامل تر شدن تکامل نی نی و اواخر دوران بارداریه.زبان

خودمم احساس می کنم که ورمم کمتر شده و شمکم دیگه زیاد بزرگ نمی شه.خجالت

خلاصه جوجو اومدنت نزدیکه و ما مشتاق دیدارت هستیم.قلب

بوووووووووووووووووسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

Mumy
20 تیر 91 23:33
خدا رو شکر که همه چیز خوب بوده زایمانت طبیعی هست ؟


بله عزیزم.سزارین رو دوست ندارم.شما چی؟
ماهک مامان سامیار کوچولو
22 تیر 91 16:27
سلام دوست خوبم . خوشحالم که تونستم پیدات کنم . خدارا شکر که همه چی خوبه . اسم دختر گلت هم خیلی قشنگه . منم شما را لینک میکنم.
ایشالا که همه چی خوب پیش بره و هانا خانوم زود بیاد به مامان و باباش بوس خوشمزه بده ....
روزای اخر عالمیه واسه خودش . ادم همش تو خیالات و تصورات سیر میکنه .


مرسییییییی از لطفت.آره راست می گی روزای انتظار هم عالمی داره هم یه کم استرس داره.خدا کنه همه چی خوب باشه

ماهک مامان سامیار
22 تیر 91 16:41
راستی دوستم من از وبلاگ شما یه چیزایی یاد گرفتم و ازشون استفاده کردم اگه اشکال نداره . مثل پرده خوش امد گویی. اگه ناراحتتون میکنه حذفش می کنم .


این چه حرفیه عزیزم.مگه انحصاریه.آدما باید از هم یاد بگیرن دیگه.اصلا هم ناراحت نشدم.