هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

هانا ملوسک ما

یادداشت عصرانه

1391/4/26 19:11
نویسنده : مامان شبی
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبندم:

الان از بیمارستانی که قراره دنیا بیای بهم زنگ زدن که فردا یه کلاس آموزشی برم که برای استفاده از گاز انتونوکس برای کمتر شدن درد زایمانه.لبخند

انگار دیگه زمان موعود داره فرا می رسه و هر روز به دنیا اومدنت نزدیک تر میشه.فکر نمی کنم کسی جز یه مادر بتونه این احساس اشتیاق رو برای در آغوش کشیدن نوزادش درک کنه.مژهشیرین ترین و ماندگارترین لحظه ناب زندگی باید باشه واسه یه زن.قلب

خوشحالم که خداوند من رو زن آفرید و احساس قشنگ و بی نظیر مادر بودن رو بهم هدیه کرد.خدایا ازت واقعا ممنونم.شکرتقلب

با این حال هنوز نمی تونم باور کنم که چطور بعضی از زن ها این احساس رو نادیده می گیرن یا  اصلا درک نمی کنن.ناراحت

گاهی اخبار یا حرفهایی رو از گوشه و کنار می شنوم که برام عجیبه.مادری که فرزندش رو شکنجه میده یا رها می کنه یا سقط.خدایاااااااااااااااا اینا چطور مادرایی هستن آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تعجب

مگه قلب یه مادر واقعی می تونه بهش اجازه چنین کاری روبده؟سوال

از طرفی عده ای  هم هستن که در آرزو و حسرت بچه دار شدن هستن.خیال باطل

باز هم نمی تونم حکمت و دلیل  بعضی از کارهاتو بفهمم و به همین دلیل فقط میتونم بگم که ای خدای بزرگ حکمتت رو شکر.خنثی

آره عزیز دلم گاهی این فکرها میان تو سرم و منو حسابی آشفته و غمگین می کنن ولی وقتی تا انتهاش فکر می کنم باز می رسم به خود خدا و اینکه لابد چیزهایی هست که هنوز ما نمی دونیم.ساکت

از ته دل و با تمام وجودم عاشقتم و دوست دارم.قلبماچبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرین و مامانی
27 تیر 91 0:27
سلام عزیزم انشالله که زایمان خوب و راحتی داشته باشی و نی نی جونت رو بغل کنیمواظب خودت باش.وبلاگ خیلی خوبی داری بووووووووووس


سلام خانومی.قربون شما ممنون از اظهار لطفت.تو هم آرتین رو ببوس خیلی جیگرههههههههههههه