هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

هانا ملوسک ما

اولین پست مامان جون مریم برای هاناخانوم عزیز

1391/5/9 19:33
نویسنده : مامان شبی
870 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هانا جونم امروز سه روزه که اومدم شمال ولی از تو خبری نیست هنوز.تعجب

مامان و بابات خیلی بی قراری می کنن و دوست دارن هر چه زودتر چهره زیبا تو ببینن.ماچ

عزیز دلم دوست دارم که توهم مثل مامان و بابات خوب درس بخونی ومدارج علمی بالاتری رو کسب کنی چون این آرزوی قلبی منه که نوه های گل من درتمام مراحل زندگی موفق،خوشبخت و سربلند باشن.قلبماچ

نازنازی من لحظه لحظه اومدنتو روزشماری می کنیم.به امید دیدن روی ماهت.بای بای (مامانی مریم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

جیرجیرک
9 مرداد 91 20:00
الهییی
چه مامان بزرگه مهربونیییی


مرسیییی دوست خوبم.چه باحالی که هر روز به ما سر میزنی و کامنت میزاری.بووووس
جیرجیرک
10 مرداد 91 0:17
ما اینیم دیگهههه
آخه بدجور منتظر هانا خانمم



ای ول بابا.خوش به حال ...
Mumy
10 مرداد 91 14:28
سلام عزیزم چه عجب یکیو تو شرایط خودم دیدم یکم اروم تر شدم
اره پیاده روی واقعا سخته اما تاثیر گذار خیلی من شبی یک ساعت میرم اما خیلی تند و سریع
روغن کرچک رو نمیدونم اما روغن زیتون شبی سه قاشق غذاخوری و گل گاو زبون دم کن بخور





فائزه
18 مرداد 91 10:57
مامان مرییییییم مهربووووون هانا . ایشالله نوه خوشگل و نازتون رو بزودی بغلش میکنید و هوارتا بوووووس
ازاده مامانه هانا
19 مرداد 91 2:26
الهیییی شبنم چه مامانه مهربونی داری سلام خالههههههههههههههههه از طرف من شبنمو ببوسید