هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

هانا ملوسک ما

یه ایده یلدایی

1391/9/13 0:39
نویسنده : مامان شبی
1,503 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااام مامانای مهربون و هنرمند:تعجب

 

 

یه ایده واسه تزیین هندونه شب یلداتون دارم تا با درست کردنش هم هنرتون رو به نمایش همسرتون بذارین و هم کوچولوهاتون رو خوشحال کنید.چشمک

 

 

برین ادامه مطلب رو ببینید امیدوارم خوشتون بیاد..............................لبخندمژه

 

ببینم خوشتون اومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آرین و مامانی و آرتین
18 آذر 91 0:38
خیلی قشنگه
خودت درست کردی؟
ممنون


مرسی اینی که توی عکسه نه من درست نکردم حالا میخوام اگه شد درست کنم اون وقت عکس اونم میزارم
سانازی :)
19 آذر 91 10:13
واای چقدر این خوشمله
مرسی شبنم جونم
ولی من که وقت ندارم درستش کنم حالا شایدم وسوسه شدم




اره درست کن قشنگه
سانازی :)
19 آذر 91 15:14

چشم

تو خوبی شبنم جونم؟هانا چی ؟شیطون تر شده!؟؟
الهی فداش شم

تا 4 شنبه زیاد دیگه نمونده و استرس دارم دعا کن شبنم جونم خیلی


مرسیییییی خانومی خوبیم هانا هم خوبه.من خیلی دعا میکنم برات ایشاا... درست میشه


مریم
21 آذر 91 12:17
خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی
اعظم
26 آذر 91 19:42
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییبببببببببببببببببی خوبه