هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

هانا ملوسک ما

اولین معاینه ماه نهم

1391/4/14 10:22
نویسنده : مامان شبی
926 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام عسل خودم:لبخند

مامان فدای تو بشه دخترم دیروز با بابایی برای اولین معاینه ات در ماه نهم رفتیم دکتر.دستیار خانوم دکنر که اومد طبق معمول همیشه وزن و فشار خون منو و صدای ضربان قلبتو چک کنه ،یهو اینقده شیطونک خانوم شدی که نتونستن صدای قلبتو خوب بشنون خندهنیشخندهی بالا و پایین می رفتی و همه خنده اشون گرفته بود قهقههآ خرش خود خانوم دکترت اومد ولی اونم دید که یه جا بند نمیشی گفت باباجون این دخترت چقدر وروجکه مگه دخترم اینقده شیطون میشه!!!!!!!!!!!!!زبانتعجب

خلاصه گفت این نی نی سالمه و نیازی به شنیدن صدای قلبش نیست.الهی مامان فدات بشه جوجو که قند تو دلم آب شد وقتی دکتر اینارو گفت.قلبخوشمزه

دلم می خواد محکم بوووووووووست کنم یه بوس آبداااااااااااااااااااااااااااار!!!!!ماچ

راستی خانومم یادم رفت بگم قبل از دکتر رفتن اولش رفتیم بیمارستانی رو که قراره اونجا بدنیا بیای رو ببینیم و از نزدیک همه چی رو بررسی کنیم.خیال باطل

آره گلم بیمارستان خصوصی مهرگان انتخاب شده و چون قراره طبیعی بدنیا بیای رفتم با مامای اونجا صحبت کردم و شرایط رو پرسیدم قرار شده یه دوره کلاس آموزشی هم برم که هلوی مامان سالم و راحت بدنیا بیاد.متفکر

قبلا یه کم می ترسیدم استرسولی حالا که رفتم همه چی رو دیدم و دکترت هم گفت که خودشم میاد موقع تولدت،دیگه هیچ استرسی ندارم چشمکو به خدا توکل می کنم و امیدوارم همه چی روال عادیشو سپری کنه.چشم

به امید اون روز و سلامتی دخترم.قربونششششششششششششششششششششششششماچبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ازاده مامانه هانا
15 تیر 91 16:20
خدا رو شکر که هانا جونمم حالش خوبه از رو شمکی ببوسش فعلا از طرف خالش تا خودم بیام بخورمش نفسو

فدای تو مرسییییییییییییییی خاله مهربونش.اینم بووووووووووووووس

فریبا
18 تیر 91 10:51
دعا میکنم که انشالله به سلامتی به دنیا بیاد

مرسی عزیزم.لطف داری