هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

هانا ملوسک ما

بستن ساک بیمارستان مسافر کوچولو

1391/4/15 13:30
نویسنده : مامان شبی
1,664 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینم :           فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

امروز نمیدونم چرا یهو به سرم زد کم کم ساکتو آماده کنم وهمه وسایل لازم واسه بیمارستان رو برات بذارم.تعجب

پرونده پزشکی خودم رو هم  حاضر کردم.شاید یه کم زود باشه ولی کار از محکم کاری عیب نمیکنهچشمک!

دیگه شمارش معکوس شروع شده و هر لحظه آماده ورودت به این دنیا هستیم مسافر کوچولوی ما.منتظر

وقتی داشتم  لباساتو می ذاشتم اینقدر ذوق زده و مشتاق بودم که نفهمیدم کی ساعت ١ ظهر شد.زبان

بدو بیا عسلم که دیگه ظاقتم سراومده و میخوام بغلت کنم.بوووووووووووووووس.ماچ

راستی امروز عید نیمه شعبانه که ششمین سالگرد عقد من و بابایی هم هست.قلب

عید همه مبارکبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ازاده مامانه هانا
15 تیر 91 16:19
جونممممممممم سالگرد ازدواجتون مبارککککککککک هورا سوت دست جیغغغغغغ

افرین خوب کاری کردی ساکشو بستی اینجوری خیالت راحتتره
دعا میکنم راحت راحت زایمان کنی

واااااااای چه تبریک پر از احساسی.ممنوووووووووووووووون

ازاده مامانه هانا
15 تیر 91 21:26
شبنم جونم من سزارین بودم و هانا 3100 وزنش بود



مرسیییییییییییییییییییییییییییییی.محض اطلاع پرسیدم چون نگرانم که نکنه هانای من خوب وزن نگیره




ازاده مامانه هانا
15 تیر 91 21:30
منظورم همون کتاب عرفانیه بود که گفتی محشره

مرسی از نطرت . میدونی چیه شبنم بعضی وقتا خسته میشم داغ می کنم





اهان اسم کتابو اس ام اس می کنم برات.این جوری بهتره
اصلانم داغ نکن خودتو بزن به بی خیالی چون مادری کردن واجبتره


Mumy
20 تیر 91 9:10
به سلامتی دیگه چیزی نمونده مواظب خودتون باش


بله خانومی ممنون از محبتت