هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

هانا ملوسک ما

یادداشت ظهرانه

1391/4/27 12:36
نویسنده : مامان شبی
449 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم:

امروز صبح رفته بودم کلاس آموزشی زایمان.از بس راجع به این موضوع مطلب خونده بودم و اطلاعات کسب کرده بودم کل طول کلاس همه چی برام تکراری بود چشمکولی طوری نیست با اطمینان خاطر بیشتری می رم اتاق زایمان.زبان

بازم رفتم توی اتاق زایمان رو نگاه کردم و خودم رو در اون لحظه تصور کردم و سوالاتی رو که تو ذهنم مطرح بود از ماما پرسیدم.لبخند

حالا دیگه هی باید منتظر باشم و روز شماری کنم که توی چندمین هفته به دنیا میای؟سوال الان که هفته سی و هشتم هستیم و از حالا به بعد هر آن ممکنه  که بخوای بیای.نیشخند

آجااااان  قدمای کوچولوت به روی چشم ،هر وقت خواستی بیا عسل خودمی.فدات شم.قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

khale massi
29 تیر 91 19:10
salam mamani ishalla zudtar entezare shirinet be payen berese va hana kuchulut beppare tu baghalet zayemene rahat va salamati ro barat arezu mikonam golam


سلام خاله مسی عزیز ممنونم از لطف و آرزوی خوبت