هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

هانا ملوسک ما

جمعه های طولانی

1391/5/6 11:09
نویسنده : مامان شبی
494 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم:

باز یه جمعه دیگه شد و طولانی بودن روزا هم بهش اضافه میشه و ماه رمضون هم که هست و گرمای تابستون،آدم دیگه حسابی بی حوصله و کلافه می شه.خمیازهکلافه

کاش بودی حداقل با تو سرگرم می شدیم و روزمون زود می گذشت.چشمقبلا آرزو می کردم جمعه زود از راه برسه که بتونم به کارام برسم و استراحت کنم ولی الان خوشم نمیاد از این روز.گریه

فردا مامان مریم میاد پیشمون از اصفهان.لبخندلااقل با این فکر امروز رو سر می کنم تا ببینم چی میشه.متفکربابایی هم که رفته یه سر بیرون یه کاری داشت.

میخوام برم اگه بشه فریزمون رو یه کم مرتب کنم و مشغول غذا درست کردن بشم .ابرو

باید واسه عصر و غروب هم یه برنامه ای بریزم تا بلکه از این کسالت دربیام.مژه

مامانی نمی دونم تا جمعه دیگه چی میشه.میای یا  نه هنوز سوال.ولی امیدوارم اومده باشی و من با تو مشغول باشم.چشمکزبان

فدای تو.بوووووووووووووووسماچقلببای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

جیرجیرک
6 مرداد 91 23:10
عزیزمم
بابت قالبشم ممنون این بهتر شد نازههه
خسته نباشی عزیزم


مرسییی عزیزم
مامانی درسا
7 مرداد 91 3:21
سلام مجدد برو خصوصی عزیزم
مامانی درسا
7 مرداد 91 3:25
الان او نظرتو خوندم ...... نوشته بودم دوست داشتم توی پست ثابت مینوشتم ..... چون دوست دارم همه بدونن که با صبر و کمک خدا و البته اطرافیان بالاخره تونستم دخترمو بدست بیارم ...... دوست داشتم بنویسم تو پست ثابت واسه بعضیا که با دو سه بار دکتر رفتن ناامید نشن ..... هیچ کاری نشد نداره ..... ولی خوب این همه توی پست ثابت محاله ....... زمزدارش کردم چون یه چاهایی به ریز نوشته بودم در مورد خودم ...... نمیخواستم خواننده های آقا بخونن ..... البته شاید شوهرای دوتام خونده باشن ولی خوب اینطور به خودم قبولوندم که درک کردن و فقط خودشون خوندن ...... ببخش دیر جواب دادم .......


سلام ممنون عزیزم که جوابمو دادی.
مامان رونیا
7 مرداد 91 13:14
سلام مامان هانا جونی خوبی امیدوارم که هم شما هم هانای عزیزم خوب باشید هنوز این هانا خانوم خیال اومدن نداره بابا ما گفتیم نی نی هامون همسن میشن رونیا که دیگه داره یک ماهه میشه امیدوارم به سلامتی کنار بری


سلام عزیز ممنونم خوبیم منم امیدوارم شما و رونیا جون خوب و سرحال باشین.دیگه منم خسته شدم هانا خانوم جا خوش کرده.بازم برام دعا کنید.حتماها.رونیا رو ببوسین
جیرجیرک
8 مرداد 91 10:42
سلام شبنم جونم
نکنه خبری از هانا خانم شده نیستیییی؟؟؟؟



سلام نه عزیزم هنوز خبری نیست مامانم اومده پیشم سرگرمم و همش میرم پیاده روی که جوجو زود بیاد