هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

هانا ملوسک ما

اومدن مامان جون

1391/5/8 11:35
نویسنده : مامان شبی
898 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فسقلیه فنچولم سلام:

خوبی وروجک بلا؟ از دیروز که مامان جون مریم اومده پیشم دیگه حوصله ام سر نمی ره و روزی دو بار میریم پیاده روی و همش از تو حرف می زنیم بهمون خوش میگذره.لبخندچشمک

مامان جون همش زحمت می کشه همه کارای خونه رو می کنه.غذا می پزه فریز می کنه تا وقتی تو بدنیا اومدی همه چی حاضر باشه.مژه

الانم داره جاروبرقی می کشه که من بیکار شدم اومدم یه پست جدید برات بزارم.نیشخند

خانوم خانوما زود باش بیا دیگه.نهایتا 10 روز فرصت داری بیای و گرنه ....عصبانیکلافه

قربون تو.بووووووسماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

جیرجیرک
8 مرداد 91 15:36
الهی عزیزم پس خوشبحالتونه
میاتش غصه نخور
راستی آدرس قالبارو خصوصی میزارم
من تا حالا اینو ندیده بودم عزیزم
بازم نظر مامان هانا شرطه


ممنون گلم دستت درد نکنه خیلی زحمت کشیدی الان میرم نگاه می کنم