هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

هانا ملوسک ما

نظرات (10)

مامان سوشیانت
30 مرداد 91 16:08
مبارک باشه عزیزم امیدوارم خوشبخت بشه پسر منم تقریبا همسن نی نی شماست من شمارو لینک کردم خوشحال می شم به ما سر بزنید.
محدثه
30 مرداد 91 16:18
اخی عزیزم ماشالله چقدر نازی مامانی براش اسپند دود کن اگه دوست داشتین به وبلاگ دختر منم سر بزنید
آرین و مامانی و آرتین
30 مرداد 91 18:00
سلام
واااااااااااااااااااای عزیزم چه نی نی نااااااازی
ماشالله خیلی نااااااااااااازه
خدا حفظش کنه شبنم جون
قدمش مبارک باشه


خیلی محبت داری عزیز.ممنونم
جیرجیرک
30 مرداد 91 23:32

وااااای عزیزدلممم من همین الان از مسافرت اومدم سریع اومدم این هانا خانم و ببینم
چقدر ناااااازه
ماشالاا عزیزم
دلم میخواست پیش من باشهههه بوسش کنم اساسی خوشمزست
ای جونم عکس 8اومی رو خیلی دوسش دارمم
ایشالا سالم باشه
شمامهمینطور عزیزم
توروخدا عکساشم زودتر بزار

مرسی عزیزم محبت داری باشه حتما

ازاده مامان هانا
31 مرداد 91 0:26
ای جونممممممممممممم هانای ناز خالهههههه
دورت بگردم که انقد خوشگلی تو ماااااااااااااااااه شب 14
قدمت مبارک
خونتون پر از خنده و شادی همیشه


فدای تو .مرسی خاله جونش لطف داری
خاله اکرم
31 مرداد 91 18:49
عزیزم........ چقد نازی ماشااله انشااله خدا حفظش کنه
خاله اکرم
31 مرداد 91 18:52
شبنم جون سلام
بازم تبریک عزیزم
عزیز انشااله عقیقه کردن رو فراموش نکنیا
برای رفع بلا و سلامتی بچه خیلی توصیه شده
اداب اون تو مفاتیح هست


مرسی عزیزم ممنونم باشه حتما
خاله سمانه ش
31 مرداد 91 22:06
وای عزیزم! تبریک می گم، ماشاا... چه دختر گل و نازی... امیدوارم روز به روز با بزرگ شدنش براتون پیام عشق و سرزندگی رو پررنگ کنه و روزمرگی های زندگی رو بشوره و ببره! از دور رو ماه جفتتونو می بوسم.


مرسی خاله جونش خیلی محبت داری
ماهک مامان سامیار
8 شهریور 91 13:59
سلام مامان شبی جون . قدمش مبارکککککککککککک

وای که این سیستم ها هم بلد نیستن کی خراب بشن . دل تو دلم نبود بیام ببینم دختر گلتو . الانم از خونه ی خواهرم اومدم ببینم دختری را وووووووووووی ماشالااااااااااااا به این شیطون بلا .
اسپند یادت نره
و دوباره قدمش مبارک با یه دنیا ارزو های خوب خوب برای هانا جونی و مامان و باباش

سلاااااااااام مرسییییییییی خانومی.فدای تو.تو هم ببوس سامیار جونو

شیدا
4 دی 91 13:53
ایشاالله عروسش کنین مامان جون...
ایشالله سالهای سال سایتون بالا سر این خوشگل خانوم باشه...


ممنون خانومی محبت داری