هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

هانا ملوسک ما

هانا و عروسکاش

1391/8/30 13:51
نویسنده : مامان شبی
1,112 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من هانا کوچولو هستم . مامانم امروز کلی عکس ازم گرفت که فقط چند تاشو وقت کرد بذاره برای اونایی که منو دوست دارن.شیطون خانوم شدم و عروسکامو میشناسم و با دیدنشون ذوق میکنم.

 

دو تا عکس با لباس صورتیم توی تختم بوده و من لابه لای عروسکام داشتم دست و پا میزدم.

 

اون سه تا عکس آخری رو هم با دوستم خانوم خرسیه که خیلی دوسش دارم،گرفتم و از بس لثه هام میخارید می خواستم اونو هم بخورم !!!!!!

 

ببخشید جلوی لباسم از آب دهنم خیس شده ها.آخه من بی تقصیرم مامانم  توی پست قبلی بهتون گفته بود که دارم دندون درمیارم دیگه.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام مامان آوینا
30 آبان 91 15:15
عزیزم چه ناز شدی شما . ماشاا.... هزار ماشاا...


مرسیییی الهام جون
جیرجیرک
30 آبان 91 22:53
الهییی
خیلی خوشمل شده ماشالاا
مامان شبنم مرسی با این همه مشغله آپ کردی وبلاگ دختریو

انگار دخملمون علاقه شدیدی به خانم خرسیه دارهااا همش چشمش به همونه

راستی شبنم این چند مدت دارم فکر میکنم به گفته ی خودت تقریبا گذشته ی شما مثل حال منه!!یادت هست که عزیزم؟
میگم یعنی آینده منم مثل حال شماست؟
یا نه؟
امیدوارم متوجه شده باشی


بله یادمه خانومی چرا نباشه؟ هر چیزی حکمتی داره.من آدرس وب جدیدت رو ندارم با اینکه گفته بودی گذاشتی!!!!! ا گه ایمیلتو خصوصی برام بفرستی بیشتر با هم راجع به این موضوع صحبت میکنیم.دوست دارم با هم بیشتر گپ بزنیم و من هر کمکی لازم باشه و بخوای برات دریغ نکنم.حسم میگه دختر خیلی خوبی هستی
آرین و مامانی و آرتین
1 آذر 91 20:35
سلام خوبین شما؟ آرتین هم لثه هاش حساااااابی میخاره و آب دهنش سرازیره ولی هنوزم که هنوزه از دندون خبری نیست... عکساش با لباس صورتیش معرکه است...بووووووووووووووووووووووووووووووس


سلام خانومی.ممنونم خوبم.ای جان حتما اذیت میشه طفلی.ولی چه میشه کرد بخشی از دوران نکاملیشونه دیگه.به وبت سر میزنم اگه نمیرسم کامنت بذارم عذر می خوام.بازم میام پیشتون تو وب