هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

هانا ملوسک ما

کشف اعضای بدن

1391/7/29 14:12
نویسنده : مامان شبی
872 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

دختر نازم سلام:

الان خوابیدی و من دارم ماجراهای صبح امروزمون از وقتی که بیدار شدیم تا حالا رو برات می نویسم چون انگار فصل جدیدی از زندگیت شروع شده.

مامان جان امروز متوجه شدم که کم کم داری اعضای بدنت رو می شناسی و به اونها توجه می کنی مخصوصا دستات اونم دست راست!

با دقت بهش نگاه می کنی و سعی داری با عقب و جلو بردنش یه چیزهایی رو تو مغز کوچولوت کشف کنی  آخه اینقدر اخم می کنی که آدم فکر می کنه واقعا داری به یه سری نتایج مهم می رسی!!!!!

بعد از اون هم  آهنگ های کودکانه ای رو برات گذاشتم تا گوش کنی که این آهنگها رو همیشه در دوران بارداریم برات میزاشتم . دیدم که چقدر برات آشنا هستن به دقت گوش می کنی و ابراز احساسات شاد می کنی . حسابی دست و پا می زدی و با خنده ای از سر دوق به من نگاه می کردی.

الهی فدات بشم که اینهمه باهوشی.

به نظرم رسید که در حین پخش آهنگ ها بیام بشینم کنارت و یک سری فلش کارت هایی رو که برات از قبل خریده بودم  بهت نشون بدم هر چند می دونستم که واسه این کار خیلی زوده و ممکنه که هنوز توجه نکنی ولی در عین ناباوری دیدم که وقتی دارم اسم حیوانات رو می گم و صداشون رو برات در میارم کاملا با توجه گوش می کنی و حتی نگاهت رو هم لحظه ای بر نمی گردونی و خوردن دستت رو هم کنار گذاشتی.

از مجموع ١٤ تا کارتی که نشونت دادم تا کارت نهم دهم حواست کاملا جمع بودم اما بعدش خسته شدی و دیگه توجه کامل نکردی و با حالت غرآمیزی می خواستی بهم بگی بسه دیگه خوابم میاد.

خلاصه امروز حسابی خسته ات کردم و خودت بدون تلاش من برای خوابوندنت(بر خلاف گذشته) خوابیدی.

امروز اینقدر هیجان زده ام کردی که با خودم گفتم حتما برات خاطره این روز رو ثبت کنم.

امیدوارم وقتی بزرگ شدی با خوندنش ذوق کنی و بدونی که در این سن شروع به چه کارهایی کردی.البته از قبل هم شروع به کارهای دیگه ای داشتی که تاریخ اونها رو یادداشت کردم تا در یک زمان مناسب با نوشتنشون سورپرایزت کنم .

دوست دارم  یک دنیا.قلبماچبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله ماهک
1 آبان 91 11:07
سلام دوست عزیزم . ماشالا به هانا خانوم ناز نازی ..........
ماشالا روز به روز ناناسی تر میشه . مامانش اسفند یادت نره ...........


سلام ممنون خانومی لطف داری
جیرجیرک
6 آبان 91 9:53
ای جانمممم
انشالا همیشه سالم باشه واقعا اسفند یادت نره عزیزم
شبنم چونم دلم واست تنگ شده بود بوس بوس


ممنون گل گلی خانوم
جیرجیرک
7 آبان 91 12:46
shabnam joonam shoma nemikhayd axe in okhmale sheytono bahosho bezarid?
man yeki mordam dg

سلام گلم دوربین جدید می خوام بخرم.فرصت نکردم هنوز راست میگی باید بجنبم

جیرجیرک
9 آبان 91 14:15
آره عزیزم هم این روزای این شیرین خانم خیلی خوبه ثبت بشه و هم همینجور داره قیمتا میره بالا
شبنم جونم این آدرسو پیدا کردم امروز گفتم ممکنه بدردتون بخوره
واسه نی نیاست کاردستی و شعر و آموزش همه چیز داره
http://niniasemani.blogfa.com

وااااااااااای خیلی ممنونم چقدر تو خوبی خانوم

جیرجیرک
10 آبان 91 12:23
khahesh mishe aziiizam
dost joone khudami shabnam joonam



فدای تو
مهتا
21 آبان 91 16:44
سلام عزیزم شما ساروی هستین؟؟
هانای نازنازیمو ببوس


سلام نه خانومی بابلسر ساکنم.مرسسسسسسسی